BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 14, 2012

::Diijabkabulkan Pada 28hb April 2012, Bersanding 29hb April 2012::

Assalamualaikum..

Hai2. apa khabar kamu2 semua...reha alhamdulillah sihat sgt2..hehe...dah lama x update blog reha nie. Alhamdulillah, reha telah pun sah dan diijabkabulkam menjadi isteri kepada suami reha iaitu Norhadrin pada 28 dan 29hb April 2012. Sudah 2 minggu lebih reha menjadi isteri..Segala majlis berjalan dgn lancar walaupun terdapat kekurangan. Tapi reha sgt puas hati dengan majlis pernikahan dan perkahwinan reha. Syukur alhamdulillah, kerana Allah telah makbulkan doa reha dan family reha.

Mmg agak bz dalam menjayakan majlis pernikahan dan perkahwinan reha. Paling bz adalah mak dan abah reha, kerana sanggup berkorban apa saja, reha sgt2 bersyukur dan berterima kasih sgt2 yg x terhingga kepada kedua org tua reha, mak dan abah. Sanggup ke sana ke sini, bersama2 dgn reha, walaupun letih, penat, stress tp akhirnya majlis berjalan dgn lancar. Biasa la kalau terdpt kekurangan, sbb mmg tidak sempurna dlm sesebuah majlis.

Reha juga mengucapkan rasa syukur kepada Allah kerana ramai yg menolong atau rewang dalam majlis reha iaitu bergotong royong. Terima kasih utk jiran2, sedara2, sahabat handai yg menolong dan membantu dalam menjayakan majlis ini. Juga sahabat2 yg mmg ramai dtg, sedara2 yg dtg dr Johor dan Perak dan serata negeri. Terharu rasanya sbb meriah sgt. Juga kepada belah keluarga mertua yg sanggup dtg ke majlis kami, member2 belah suami pun sanggup dtg dr jb. Terharu sgt. Hanya Allah saja yg dapat membalas segala baik dan budi kamu semua. Terima kasih kerana menjayakan majlis pernikahan dan perkahwinan kami..alhamdulillah syukur..amin..





2 comments:

nor isneini mohd ayob said...

tahniah kak reha..semoga bahagia hingga ke syurga..amin..:)

misz reha said...

sama2 nini..amin2..